Keresztelő és szülinap + egy kis biliárd buli

A tegnapi nap elég hosszúnak alakult. Reggel fél7 fele keltünk, megetettük Ferkót és magunkat, majd elkezdtük megcsinálni a kókuszgolyókat. Gyorsan összepakoltunk, és már indultunk is anyuékhoz, onnan mentünk a Magyarok Nagyasszonya Templomba a keresztelőre. Ferkó nagyon ügyes kisfiú volt, nem sírt, egész idő alatt nyugodtan tűrt. Természetesen ébren, nem aludt. 🙂 Fél óra volt a szertartás. Nekem tetszett, a pap nagyon aranyos. Nagyon kedvelem azt az embert, jó fej, jó humora van, csak egy kicsit sokat tud beszélni! 🙂 De nem baj, mert érdekeseket mond. 🙂

A keresztelő után átmentünk anyuékhoz megint, ott volt egy kis evés, beszélgetés és egy “kis svédasztal” töltött káposztával, sült csirkecombbal, mindentbele salátával, kókuszgolyóval, kókuszos sütivel, hókiflivel, linzerrel és sok, sokféle üdítővel. 🙂 Néhány dologból még ehettem is… 🙂 Ugye nekem figyelni kell, mit eszek, nem ehetek nagyon  fűszeres ételeket, meg olyanokat, amik felfújnak, mert minden bejut a tejcsibe, ezáltal eljut Ferkóhoz… Nem hiszem, hogy örült volna, ha káposztát eszem… Hmmm… Pedig olyan finom lehetett, mindenki dicsérte, jó tejfölösen… Nyámi… 😀 Inni sem nagyon ittam, örültem, hogy magamba tudom erőltetni a napi adag Lactoherb teámat… Nem fért volna mellé más… 🙂 Evés közben persze kézről-kézre járt a kis Lurkó, mindenki tutujgatta egy kicsit. Hogy bírja a gyűrődést a Kicsi még egy ideig, Manci megetette cumisüvegből. Persze nem olyan sokat evett belőle. Mikor aztán Gyurihoz került a baba és ő tutujgatta egy kicsit, elhangzott a záróra harangja egy hatalmas “trotty” formájában… 🙂 Bevittük a hálószobába, átpelusoztuk (még a háta is trutyis volt, termelt egy adagot :D), majd megetettem rendesen, “original csomagolásból”. Utána el is aludt…

Na, gondoltam ezt ki kell használni! Kitaláltam, hogy menjünk el biliárdozni egy kicsit! Gyorsan összeszedtem magamból egy kis tejcsit -biztos ami biztos-, kibontottam az ajándékokat amiket kaptunk Ferkóval, majd indultunk is. Hatan mentünk, Barbi és Tomi, Gábor és Manci, Ferike és Én. Persze a fúik azon “gizdultak”, hogy majd jól le fognak minket alázni… Hát persze… 😀 Mert ezt mi hagyjuk is! 😀 5 kört játszottunk, amiből 3-at a lány csapat nyert. Oh, helyesbítek: Tomi logikája szerint nem mi nyertünk, hanem ők vesztettek, mert mind a 3 alakommal rossz helyre vagy rosszkor tették el a feketét. Szóval nem azért nyertünk, mert olyan jók voltunk… 😀 Jó kifogás… 😀 Biliárd után hazavittük Mancit, majd Gabit is és indultunk is vissza.

Mikor hazaértünk Ferkó már ébren volt. Már bepuszilta azt a 100 gramm tejcsit, amit készítettem neki korábban, így nem volt éhes szerencsére, nem volt patária. 🙂 Megint egy gyors összepakolás és irány haza, fürdetni kellett. Ferkó már egész szépen beállt a napirendjére, így elég nyűgös volt, hogy 7-kor még nem volt megfürdetve. 9 fele tudtuk megfürcsiztetni, megetettem és letettük aludni. Elég nehezen aludt el sajnos, nagyon nyögi volt már. Kb. 11 óráig csak nyöszörgött. Amikor már nagyobb hangja volt a nyöszinek, újra meg akartam etetni, de mint kiderült, csak nyugvásra használta akkor a didit. Szerencsére nem szokott ilyet gyakran csinálni, meg tudja magát nyugiztatni, de most kivételesen megengedtem Neki ezt a luxust. 🙂 Elaludt.

Már nagyon fáradtak voltunk Mi is, de a “kötelező” netprogramot meg kellett még csinálni. Gyors Facebook, el kellett fogadni a FarmVille ajándékokat és meg kellett válaszolni a sok “Happy Birthday” üzenőfali bejegyzést és privát üzenetet. Nem is gondoltam volna, hogy ennyi üzit kapok. 🙂 Külföldi FarmVille ismerősöktől, régi barátoktól és sajnos olyantól is, akiről hallani sem akarok, de mindegy, ezt hagyjuk. Nem érdekel. Facebook után FarmVille, iWiW, majd Anyuci. Aztán gyors sprint az ágyikóba, 2 perc alatt elaludtunk… 🙂

Nagyon jó nap volt, életem legszebb szülinapja! Édes kisfiam keresztelője gyönyörű ajándék volt!

Mi jár a fejedben?

Naptár

2010. október
h K s c p s v
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Statisztika

  • 55 933 látogató

Keress meg a Facebook-on is!


Írd ide az e-mail címed, ha értesítést szeretnél kapni az új bejegyzésekről!